Kladdkaka!

    2009-11-22 / 20:25:24 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
I skrivande stund väntar jag på kladdkakan som jag och Kimia precis slängt in i ugnen. Min helg har i stora drag varit jättebra. I fredags var vi några stycken hemma hos Michelle i Malmö. Dagen efter åkte jag och Kimia in till stan och shoppade en klänning till mig på weekday. Ganska dyr var den, men det var värt det! Vi gick förbi diesel på vägen till gallerian och där ser vi kenny, stefan och Li som dansar. Diesel skulle göra reklam för deras nya vårkollektion rockin´dots. Efter upvisningen skulle en "Twister tävling" äga rum där man tävlade två och två mot ett annat lag. Priset var ett par sprillans nya diesel jeans för högst 2500 kronor från den nya kollektionen. Det var bara att välja och vraka och prova. Först var vi tveksamma med att ställa upp eftersom att vi inte kunde bestämma oss för vem som skulle få jeansen om vi vann xD Men när vi fick höra att man fick två så ställde vi upp. Det var ganska mycket folk eftersom det nyss hade varit uppträdande och vi körde igång. Kimia hamnade i en konstig position från början och av adrenalin kicken klarade hon av att både gå ner i split och spagat. Efter ett tag ramlade tjejen i det andra laget och kvar var jag och kimia mot en kille. Kimia ramlade och nu var det en mot en. Till SLUT ramlade han också och vårt lag kammade hem vinsten :D haha, dieselbyxor here we come :D Raka vägen in i butiken med glädjeskrik och prova jeans för pengar som jag aldrig skulle lägga ut på ett bar byxor. Det var som en dröm för oss tjejer xD Vi valde båda ett par ljusblåa jeans och gick därifrån med glädjeskrik. Vår lyckodag, allt gick som smort :)  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0