Trötter

    2009-11-09 / 19:26:49 Publicerat i Dans - Träning  

Nyss gjorde jag bakad potatis med kycklingröra, gurksallad, majs, tomat och creme fraishe. Snabbt och lätt :) Och mycket nyttigare än MCdonalds som är så lätt att hamna på i slutet av en jobbig dag. Och idag är en sådan dag, jag var i skolan i 10 timmar.  

* Uppvärmning
* Balett
* Tåspets
* Religion
* Lunch
* Engelska
* Modernt
* Pas de deux
* Paus
* Träning inför tjejmässan till

Min kropp säger ifrån nu... ajaj i ryggen, (har problem med ryggen ändå men nu har ländryggen börjat spöka) Konstigt Ajaj på baksidorna av låren och mina knän och höfter klickar ovanligt mycket. Usch vad jag klagar men just nu ser jag.. Får lägga till att jag valde själv att medverka på tjejmässan så jag får ta detta just nu, men det kommer bli jättebra och vi har roligt på repititionerna :) 

Kommentarer
Postat av: Tanja

jag har match imån. ett lycka till kanske?

2009-11-14 @ 21:50:32
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0