Foton

    2010-08-17 / 15:28:11 Publicerat i Mina fotografier  
Här kommer bilder på mina fina kusinbarn. Tyra, Malte och Ella!
Det var svårt att få Malte att ställa upp på bild först. Men när jag sa att vi kunde låtsas att kameran var en pistol tyckte han att det var jätteroligt. Han tyckte det lät så coolt när man fotade, som att man skjuter, sa han. Så jag siktade (zoomade) och skjöt! Då tyckte han att det var jättekul att fotas, så vi sprang runt i huset och jagade varandra med pistoler (kameror) och skjöt (fotade) Det blev mycket skratt kan jag säga! Han är kanske en framtida fotograf lilla Malte. Han tog varje chans han hade att låna min eller Annas kamera och var jätteintresserad. Frågade hur man höjde (zoomade) och fotade hela tiden =)
















Kommentarer
Postat av: Fanny

sarah! du tar fantastiska bilder, men det har jag nog sagt innan :} .. jag är jätteintresserad av foto! :) pusssis. hur mår du nu? hur känns de inför trean? :)

Kramar Fanny

2010-08-17 @ 15:45:40
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: amanda

Underbara bilder! JAg verkligen älskar bilder på barn!



och tack söta rara du <3

2010-08-18 @ 16:51:35
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0