Från johannesburg till Kristianstad

    2010-01-10 / 15:15:33 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Välkommen hem mamma!

Mamma och hennes kompis Inger har varit i Afrika i två veckor och det har varit ganska tomt här hemma utan henne. Nu är hon hemma, ovanligt pigg efter en lång resa. Lite senare beger jag mig till Maxi och köper något gott, lagar en välkomstmiddag och tittar på fina Afrika bilder. Jag är lite avundsjuk, vill också utomlands och fotografera! Men detta året fyller jag ju 18, funderar på att åka utomlands med några kompisar. Det skulle varit fantastiskt roligt :D



För övrigt så har jag lovat mig själv att uppdatera bloggen med foton så ofta jag kan. ska redigera bilderna som jag tog i Åhus med pappa lite nu och sedan kommer soluppgångsbilderna upp på bloggen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0