Kärt återseende

    2011-04-20 / 00:43:58 Publicerat i Min vardag -Tänkvärt  
Så här sent in på natten när ingen annan är vaken och man inte har något speciellt att göra börjar man klicka runt på internet istället. Pratade med Daniel på telefon innan ikväll och gick då in på hans blogg. Det slog mig hur längesen det var jag läste bloggar och än mer längesen jag själv skrev något här. Så nu sitter jag här och bloggar ännu en gång. Jag tänker inte satsa på att bli värsta modebloggerskan eller något sånt, denna bloggen är till för att jag ska kunna skriva av mig, dela med mig av tankar och den är speciellt bra nu när jag närmar mig studenten. Här kan ni som vill uppdateras och se hur jag väljer att göra efter att ha slutat gymnasiet.
Det är inte lång tid kvar nu och det är både skrämmande och härligt på samma gång. Jag längtar samtidigt som jag minst av allt vill lämna ifrån mig mitt rum i Lund, lämna tryggheten och rutinen man känt och skapat under dessa tre åren och värst av allt - lämna vännerna. Men å andra sidan kan jag knappt bärga mig, jag vill ut, jag vill upptäcka nya grejer, jag vill resa, jag vill klara mig helt själv, jag vill träffa nytt folk, jag vill utmanas. Inte ens två månader kvar nu.
Apropå att sluta skolan så var jag på klassträff idag och träffade min gamla klass från högstadiet. Alla var inte där och det var ju synd men det var skoj att träffa de som var där, kärt återseende :)
CIAO
Kommentarer
Postat av: Daniel

back on track!

2011-04-20 @ 00:47:46
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0