första rapporten tillbaka

    2012-04-17 / 14:47:15 Publicerat i Min Vardag - Skola  
Jag har aldrig riktigt tyckt om att åka till IKEA, har aldrig varit något som lockar mig. Men nu känner jag mig rätt sugen på att ta mig dit för fönstershopping och köttbullar. Haha... Hemma i Sverige var sånt här inte speciellt och nu hoppar man upp och ner och blir glad när man åker förbi IKEA, hör någon prata svenska eller hör någon svensk artist på radio.
FÖR ÖVRIGT fick jag tillbaka min första rapport, en liten på 1000 ord men var ändå osäker på om jag skulle klara godkänt. Jag fick credit, 5 av 7, vilket jag blev väldigt förvånad :O
Jag är jätteglad och det känns bra att veta att man ligger lite över medel och har någon aning om hur mycket man behöver jobba för att klara de olika betygen. Lämnade också in denna eviga rapport om marknadsföring idag. Äntligen klar. Nästa blir att plugga till tentan i marknadsföring, skriva en rapport om karriärer inom creative industries och planera en filmproduktion. Bara att sätta igång :) Men nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.
Kommentarer
Postat av: Mira Granholm

TOPPEN! Helt underbart! Fortsätt så och Du klarar allt! Det vet jag. Kram mamma

2012-04-20 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0