plugg plugg plugg

    2012-04-14 / 09:59:34 Publicerat i Min Vardag - Skola  
Behöver klaga av mig lite innan jag kan vända på detta och se det positivt. Jag gillar att studera på engelska för det är en utmaning! MEN när det blir FÖR stressigt med allt som ska bli klart innan due och när det blir för tungt med allt annat man behöver fixa är det inte roligt när det tar 3 tim för en med engelska som förstaspråk att skriva en rapport som jag själv jobbat med i 2 veckor och kan vara lycklig om jag får godkänt på. Jag blir lite orolig över hur det ska funka när jag börjar jobba, vilket jag måste göra snarast. Mer och mer i skolan och tuffare och tuffare uppgifter.. Som tar så lång tid att göra. Jag har suttit med en mening i 30 min för att lyckas få fram det jag vill säga på korrekt sätt, visar för Benji och det var helt fel. bara att börja om. Att referera så som vi gör här är också nytt för mig, harvard style på ena, APA på andra. Marknadsföring är svårt med all research som jag förstår häflften av, andra hälften är bara att kolla upp i ordbok, det tar tid.
SÅ, nu ska jag sätta igång ordentligt, göra så gott jag kan och hoppas på godkänt.
Missy Elliott, P. Diddy och Chris Brown har konsert här i närheten, hörs hit. Men vi sitter inne på lovet, en lördag,  och pluggar. hehe. Jag har iallafall godsaker att mumsa på, 50 cent för en chokladkanin efter påsk, fynda godis! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0