uppdatering

    2012-05-03 / 05:14:25 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Och goda nyheter fick jag efter 3 pass, jag jobbar nu i Down under bar & grill och Zi bar, folket jag jobbar med är härliga, dricksen ska jag inte klaga på, hoppas bara att jag kommer klara av detta med plugg samtidigt. Nattjobb och sova bort dagarna när plugg behöver göras är inte det optimala men jag ska fixa det på något sätt. Har också fått ännu ett positivt mail från Queensland Ballet som frågade mig om min tällgänglighet för att kaaanske jobba där... sjukt... jag vågar inte tro något än men om det blir något ut av det kommer jag både hoppa och gråta utav glädje. Det finns inte så mycket att skriva om dagarna för tillfälllet, antingen jobbar jag eller så är jag på universitetet. Om jag inte sover så pluggar jag eller gör annat som behövs göras, laga mat, tvätta. Inte så mycket tid över till annat helt enkelt. Snart är terminen slut och då blir det tid över till att hitta på saker, kanske åka någonstans om ekonomin tillåter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0