pluggis

    2012-04-13 / 10:04:32 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
På en av stränderna i Kingscliff, New south Wales hittade jag en snäcka med ett litet hål, perfekt att trä en kedja igenom. Personligt och i min smak och ett fint minne. Kanske ska börja sälja de här ;)
Med tända ljus och musik ska jag nu sätta mig ner med plugget och försöka skriva den här marknadsanalysen jag håller på med. Har en pluggträff med en kompis på måndagmorgon, det hjälper säkert också. Vill vara rolig och hitta på något ikväll med tjejerna men känner mig både lite dålig idag och vill gärna bli klar med rapporten så jag får nog vara tråkig ikväll. Men om jag jobbar på och mår bättre senare så får vi se om jag är spontan och hittar på något :)
Jag har möte med studievägledare Lars från Study Abroad nästa fredag, blir väldigt skönt. Vi ska prata igenom lite alternativ för mig eftersom jag har börjat tvivla lite på om detta är rätt för mig. Tills jag bestämmer mig så tar jag vara på varje dag här och är glad för vad jag har och får uppleva.
CIAO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0