Påsklov

    2012-04-12 / 09:43:07 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Jag har haft den bästa helgen på riktigt, riktigt, riktigt länge. Två kompisar från Mexico bjöd med mig till deras kompis beachhouse en timme härifrån. Det var helt otroligt, trädgården var en giganstisk folktom strand och området var väääldigt lyxigt.. Hans ena granne var VD på billabong och hans andra grannar var stenrika och jobbade via telefon från hawaii om de kände för det. Galet. De tog oss till ett jättemysigt ställe där vi fiskade och testade på paddleboarding. Huset vi bodde i hade Arthur själv designat, han läser arkitektur och det var nåt av det maffigaste jag sett.
Jag har nog aldrig känt mig så lugn som när jag satt på stranden, helt själv, inte en själ så långt ögat kunde nå. Jag läste, solade, badade och flöt runt på en bodyboard. Vi blev bjudna på mat och dryck och vi åkte runt till massor av sevärdheter. Vi åkte till Byron Bay som jag älskar för att ta oss till den östligaste punkten av AU igen och det var lika spektakulärt denna gågnen. Vi tog det lugnt på stranden på dagen och gick ut på en bar på kvällen. Det blev också tid för bonfire på stranden när det var fullmåne.
Ja helgen var bäst och jag ville inte därifrån. Nu har jag spenderat mina morgonar i South Bank och solat och badat och eftermiddagarna till plugg. Jag har en inlämning precis efter lovet, en marknadsföringsanalys. Mycket, mycket...svårt. Men det ska gå att få godkänt iallfall. Så länge jag inte lämnar in det jag började skriva på igår, när jag började bli trött började jag skriva smileysar i rapporten som att det inte var några konstigheter. Fint, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0