Förberedelser

    2008-10-04 / 19:36:34 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Jag älskar överraskningar, det är så spännande!
Denna helgen firar jag och älsklings Mattias ett halvår tillsammans! Känns underbart. Han är någonstans och fixar en överraskning till mig nu, är jättenyfiken. Jag var också iväg innan idag och köpte 2 grejer, hämtade kamera där hemma och åkte tillbaka. Egentligen har jag beställt presenter på internet men de kommer inte förrän nästa vecka tyvärr :( Blev sur över det för jag ville ge honom grejerna ikväll, men bättre sent än aldrig! Fast jag kände ändå att jag ville ge honom något så han ska få något litet ikväll :)  Nu har han varit iväg ett tag och jag undrar var han är och vad han gör! spännande, han har varit väldigt hemlighetsfull!

Väntar, väntar
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0