Permanenta håret

    2008-10-04 / 19:26:16 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
 Det känns som att många klipper sig, piercar sig eller förnyar sig lite på annat sätt,
Matilda (tildisens.blogg.se) har piercat sig i tungan, snyggt! Hon sa att det inte gjorde ont men jag vet inte om jag tror henne :P
Jag har permanentat håret, ganska nöjd, eller.. njaa, sådär. Det blev bra men efter några dagar så lade sig lockarna och många slingor var fortfarande helt raka. Jag gick tillbaka några dagar senare och de gjorde om lite grann men inte allt, det blev lite bättre men det är fortfarande inte så som jag ville. Jag ville ha ordentligt med lockar, nu är det mer som att jag har volym i håret, vissa lockar sticker ut men det ser mer ut som att jag har sovit med flätor än som stora, fina lockar. Men jag ska inte klaga för mycket för jag visste att det var en chansning, mitt hår är väldigt tjockt och ganska långt så de sa från början att det kanske inte skulle bli som jag ville. Men eftersom jag har viljat ha det lockigt ett bra tag gjorde jag det iallafall och frisören klippte av en bit och klippte upp det för att få bättre resultat så till och med hon tyckte det var konstigt att permanenten inte tog fullt ut. Men vissa har sådant hår så att det sitter jättefint och då är en permanent riktigt fint! De flesta rekomenderade mig att inte göra det, det blir ju så slitet också. Men varför inte prova? Nu har jag i alla fall lite mer volym i håret, och det är bra :D

CIAO ♥
Kommentarer
Postat av: t i l d i s e n s | b l o g g d e s i g n

Åh, jag har inte sett ditt "nya" hår :D Vi måste träffas ;D <33

2008-10-06 @ 19:03:48
URL: http://tildisens.blogg.se/
Postat av: Amina

Jag vill se! jag vill se! <3

2008-10-09 @ 22:22:19
URL: http://aminasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0