En vecka i Lund

    2008-09-09 / 21:12:36 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Denna veckan är det lite krångligt med tågen till Lund. Det byggs om mellan Vinslöv och Hässleholm så denna veckan bor jag hos Amina. Hon har precis flyttat till Lund med hennes mamma och går Turistgymnasium där. Så i söndagskväll  tog vi bussen hit. Igår fick vi jättelust att fota och jag hade med mig systemkameran så det var ju perfekt! Vi kände för att göra något annorlunda och det blev tema - GRÖNT. Vi hittade lite gamla, gröna kjolar och sen lade vi till det andra med lite fantasi ;) Amina slängde på mig en peruk på bakhuvudet så mitt hår såg större ut, sen blev det sminkning och sen ut och fota, väldigt skoj! 

Måste verkligen börja fota mer! Innan var jag helt inställd på att bli fotograf och fotade allt och alla hela tiden. Vi reste mycket och då blev det mycket fotande med på natur, djur och människor. Många foton blev det också på min brors två barn och mina kompisar. Men sedan blev det inte mycket tid för det och jag tänkte mer på dansen. Men nu när jag har börjat som smått igen kommer jag ihåg hur roligt det är!

Här kommer bilderna som har hunnit bli redigerade: 

 












Kommentarer
Postat av: Julia Friman

Jättefina bilder! :)

2008-09-10 @ 19:54:55
URL: http://jfriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0