Japanska

    2008-09-10 / 21:12:40 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Amina siter bredvid mig och pluggar japanska just nu. Hon har lärt mig: Min mamma= ha ha, tack= arigato och förlåt att jag kom försent= (kommer inte ihåg). Fint språk!

Annars så har dagen varit rolig! uppvärmning, balett, svenska, strech, modernt och idrott stod på schemat. På håltimmen tog jag och några i klassen en tur till Espresso House där jag aldrig hade varit innan. Men de fick mig att testa en mudcake och den var nästan lika god som Seven Elevens Brownies ;) Men brownie är billigare så den är fortfarande favoriten. fast jag slösar nog mycket pengar på att köpa brownies, 15 kr st och ibland köper jag lite för ofta kanske xD 
Vi slutade 16.35 och jag tog bussen hem till Amina, det har blivit mycket mattepluggande, men också lite TV-tittande! 

ARIGATO ♥  (GRATTIS TILL JESPER! som fyller år idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0