Orange Sky

    2008-09-05 / 13:22:37 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Idag är det den 5 september, 5 månader sedan jag och Mattias blev tillsammans! Är så glad och lycklig att det är vi två, älskar honom så himla mycket! Han är den som finns där när jag behöver någon att prata med någon och han är den som får mig att må bättre. Saknar honom så fort vi inte är med varandra och blir lika glad när vi träffas igen. JAG ÄLSKAR DIG!

Snart slutar han skolan och kommer hit <3 Ikväll ska vi träffa Ellen och Oliva, Mattias nästkusiner och då blir det bowling! Sen åker vi hem till honom och imorgon ska vi rida. Ska bli jättespännande, har aldrig ridit på riktigt förut, bara på cirkus. Så jag är lite nervös men det ska bli riktigt kul.   

Vår låt,  Alexi Murdoch - Orange Sky (hittade bara med klipp och bilder från nån TV-serie, fanns ingen musikvideo)






 


CIAO ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0