Dumma Kamera

    2009-08-10 / 11:29:17 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Beställde min Nikon D5000 den 20 juli från sibas internettjänst. Det skulle ta 1-5 arbetsdagar för den att komma fram, Fem dagar gick, sedan sex och sedan 7. Vi skickade ett mail till Siba och frågade varför den inte hade kommit och de svarade att den var restnoterad men att de skulle få in den och skicka den samma vecka, jag väntade två veckor och den hade fortfarande inte kommit. Om det inte skulle vara så att jag skulle till Ungern denna fredagen skulle jag ha mer tålamod och vänta. Men nu åker jag om 4 dagar och de har fortfarande inte skickat den... Jag tycker detta är väldigt dåligt. Dels för att de i första hand sa att det bara skulle ta högst fem dagar och dels för att de den andra gången sa att jag bara skulle behöva vänta en vecka till.. Jag vill VERKLIGEN ha den när jag ska till Ungern, det finns så mycket att fota där, jag har alltid fotat allt för att bevara minnen och det är inte ofta jag åker dit längre så detta är speciellt, också för att min nästkusin gifter sig. Jag har spenderat jättelång tid på telefon med kundtjänst och nu verkar det som att en kamera ska skickas från Örebro till mig idag. Jag väntar bara på ett samtal som meddelar att allt är fixat. Men då är nästa steg att hoppas på att den kommer fram innan jag åker. Usch vad tråkigt, som jag har hört brukar Siba vara bra på snabba leveranser så detta kanske bara var ett undantag. men jag hoppas på att jag snart får ett samtal från örebro.

Nu ska jag till jobbet och servera glass i sex timmar och sen ska jag hem och börja packa danskläder till Lund! =)

CIAO ♥
Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack. Näe, det är inte alltid så lätt. Kom ifrån många av mina kompisar när jag började på ett gymnasium i en annan stad. Sånt är jobbigt.



Jag har fått dit mail, men har lite mycket just nu :) Skickar ett mail när jag börjat med designen, om det är ok? Kramar

2009-08-10 @ 17:50:12
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0