God kväll

    2009-08-27 / 00:35:33 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Andra skoldagen var fullspäckad med lektioner. Uppvärmning, balett, svenska, engelska, jazz och matte, vi kom ifrån skolan vid halv fem och dessa två första dagar känns som en evighet. Det är kul men det har varit fullt upp och det är svårt att förstå att det bara har gått två dagar. Är spänd inför koreografitävlingen och Revyn i höst, vi kommer göra jätteroliga nummer  och vi börjar redan planera inför de så det blir skoj! Har även fått jobb som danslärare på montessori skolan så denna terminen blir rolig. Imorgon och alla andra torsdagar framöver kommer jag bara ha en lektion, vilket är galet skönt. Jag börjar 10.20 och slutar 11.40!

Kan fortfarande inte riktigt smälta att vara tillbaka här i Lund, det känns både bra och dåligt. Det är ovant, precis som jag flyttat hit första gången på nytt och behöver ändra på massa rutiner och vanor. Att köra med hårt tempo från början i skolan tar ju på en så det är inte så konstigt att jag känner mig lite smått stressad men jag kommer nog komma in i det snart. I helgen stannar jag i Lund och hittar på roliga grejer med lundisarna :)

Satt nyss och tittade på Michael Jackson klipp med Daniel och vi kom fram till att denna låten verkligen är en bra låt, text, musik, budskap, allt. En klar favorit :)

Kommentarer
Postat av: Nina Xi Fotoblogg

Otroligt snygg blogg! Bara älskar din header!

Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!

Mvh Nina

2009-08-27 @ 12:20:22
URL: http://www.ninawester.se
Postat av: Anna

Du kommer nog snart in i rutinerna Sarah :) Det har jag iallafall gjort. Kul att du stannar i Lund över helgen! Vi kanske ses nåt :D

2009-08-27 @ 14:42:14
Postat av: t i f f a n y /

fin blogg, :)

2009-08-27 @ 19:27:58
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg! :D

2009-08-29 @ 19:43:37
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0