Home Sweet Home

    2009-08-25 / 19:39:54 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Först vill jag tacka Malin som gjort min nya design, jag är väldigt nöjd :) Tack för allt arbete du lade ner på det!

Nu är jag tillbaka i Sverige, igår vaknade jag i en liten by i Ungern klockan 06.00 och 10 timmar senare var jag i Lund ännu en gång efter 2 månader och började packa upp alla väskor och påsar med kläder. Såklart är jag inte klar eftersom jag är så himla seg på praktiska saker som städning, disk och att packa upp. Men när man bor själv tvingar man sig till det så ikväll ska jag hem och packa upp. Det känns skumt att vara tillbaka till vardagen igen, det var jätteskönt att vara hemma under sommaren, bo hos föräldrarna och umgås med gamla kompisar och det var hur bra som helst i Ungern (Bilder kommer senare)  Nu är jag tillbaka i lägenheten i Lund, utan mamma och pappa. Laga mat, diska, tvätta själv. Bara att vänja sig igen :) Malin har redan flyttat in, Maya kommer snart också. Så helt själv är jag inte. Vi delar på en fyra väldigt nära skolan och det är ju mycket bättre än att pendla. Dessutom var det jätteskoj att träffa alla kompisar i klassen.


Första skoldagen, jag är helt slut. Vi har en ny lärare i balett, Karin. Jag är jätteglad att jag hamnade i den gruppen, hon kan verkligen lära mig mycket och jag ser fram emot baletten. Men det var konstigt att vara tillbaka vid stången och dansa igen, mitt balanssinne är inte direkt på topp och jag har inte blivit vigare under sommaren. Fast jag är så pepp på denna terminen. Så mycket kul, koreografitävlingen, revyn :)  Jag ska satsa så mycket jag kan på dansen nu! Vi har även en ny lärare i modernt A och B som jag tror att jag kommer trivas med. För övrigt idag hade vi matte och naturkunskap. Kemi och ekvationer, inte det roligaste. Men det kommer säkert gå :) Mycket är nytt, nya grupper och schema men det ska bli så roligt med allt. Ser fram emot tåspetsen, jag köpte ett par i Ungern och fick också min kusins gamla par så jag är utrustad.

Jag ursäktar om detta inlägett blev väldigt osammanhängande och rörigt men det är svårt att koncentrera sig när man har massa övertrötta dansare runt omkring sig.Nu sitter jag hemma hos daniel med några från klassen och ska alldeles strax äta.

Jag uppdaterar lite senare när jag är hemma med bilder från resan!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Lollo♥

KLANT SOM GLÖMMER DIN DATOR I KSTAD! HAAHHH

2009-08-25 @ 19:56:07
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fiin design!

Hoppas resan var bra och att vi kan ses snart igen<3 Känns som en evighet sen sist men det var det faktiskt inte :P

2009-08-26 @ 00:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0