Off to work!

    2009-08-01 / 09:25:39 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Godmorgon!

6 timmars jobb väntar! Egentligen skulle detta vara mitt sista pass för sommaren men jag fick lite fler eftersom han behövde mer folk, nu har jag några stycken kvar och sen blir det Ungern för min del :)





Min syster och hennes man överraskade mig på jobbet när de kom hem från USA genom att sticka in armen och ta ett foto på mig precis när jag vände mig om. Den översta bilden är resultatet xD Lägg märke till min välgjorda glass ;)

Hejsvejs
Kommentarer
Postat av: Lollo♥

Gud vad fin din layout blev! I love it! :D



sticker du till Ungern? ;_; vi får fan bli bättre med att träffas! D:

2009-08-02 @ 21:31:48
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: celie

sv: ja det är klart! :D :D.. vettu va jag kom på! :O Jag har ju aldrig sett daj dansa för sjutton! :O

2009-08-02 @ 21:36:46
URL: http://www.celiejosefinmira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0