Roadtrip

    2009-08-17 / 15:57:20 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Emma var jättesnäll som erbjöd sig att följa med mig till Svågertorp och tillbaka för att hämta kameran på Siba :) Jag ska nog inte handla på nätet igen, är inte nöjd med deras service, det tog jättelång tid och om jag inte skulle påminna de skulle det förmodligen tagit ännu längre tid. Men med trevligt sällskap var det mödan värt :) Vi åkte 12.23 och vi var hemma vid 16.00 igen.

Nu har jag min kamera, batteriet är på laddning och jag stresspackar i sista minuten. Om en timme åker vi till Ungern och stannar tio dagar. Jag, Mamma och Mattias. Och Nikon d5000 ;) Ser fram emot att träffa all släkt och komma ifrån ett tag. Kommer kanske inte ha så mycket tillgång till internet men jag ska försöka uppdatera. Om inte, Ha det bra de kommande 10 dagarna!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det bäst Sarah :D

2009-08-18 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0