Bowling

    2009-02-08 / 22:56:54 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Bowling är roligt! I helgen firade vi Amina som har fyllt 17 och vi bowlade och tittade på en (dålig) film som hette Rocket Science. Jag fick strike två gånger, Woho. Kommer ihåg när vi bowlade i Åhus för ett tag sen, då var jag mästare på bowling och fick strikes om och om igen.Min taktik var att kasta upp klotet i luften först och sen låta det rulla, det funkade faktsikt en gång igår och det ledde till strike :) Men jag vann inte, det gjorde emmaklämmalisalus den lusen :)

    
Hemma hos Matilda (Filmtittande och godisätande)


Amina, födelsedagsgrisen bowlar

För övrigt har jag varit med Mattias i helgen, vi firade 10 månader och jag är jätteglad :) Grattis till oss! Vi har börjat göra en bok till oss själva, Boe boken, hihi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0