Glass i stora lass

    2009-07-28 / 22:48:18 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Sommarjobbet börjar trötta ut mig nu, Glassbåten i Åhus är ett trevligt ställe att jobba på med skojiga människor men jag längtar efter ledighet, man vill ju kunna vara ledig ett tag innan skolan börjar igen. Bortsett från att jag ska till Ungern skulle det inte vara fel med lite relax tid här hemma med vänner och familj :)
Idag skar jag mig i handleden i all stress när jag skulle fixa en ny jordgubbssylt och jag fick även vara med om en utskällning av en tant som tyckte hennes glass var för stor :S Ovanligt. Idag blev jag inblandad i ett flört scenario också. När jag frågade en man om han skulle betala han och kvinnan som stod brevid honoms glass sa han: "Nej så väl känner vi inte varandra" Kvinnan: "Men vi kan lära känna varandra ;) " Och där stod jag och såg glad ut i kassan. haha, lite smågulligt :)

Matilda har gjort en gullig design till mig, tack! http://tildisens.blogg.se
 
Jag har brist på vettiga saker att skriva just nu så jag laddar upp lite fotografier istället! Jag vill vara mer aktiv på bloggen, skriva mer om foto och dans men det är svårt att hålla den uppe så här mitt i sommaren och när mycket händer.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0