Hemma hos Finnen :)

    2009-07-31 / 15:11:59 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Jag får inte handla mer nu, både igår och idag har jag varit på stan och spenderat pengar på två par byxor. Det är så typiskt mig att komma in till stan för att köpa ett linne till Ungern och komma ut ur samma affär med något helt annat i kassen.  Men det är rea nu, och det är hål i mina andra jeanstights, så jag har mina anledningar ;)  Idag var jag och Matilda på jakt efter något plagg till henne, men det slutade med att jag spenderade ett par hundra på Aima, ett par väldigt snygga svarta byxor med hög midja som kom med ett par hängslen. Tummen upp :)

Nu ska jag och Matilda ta ut Molly på en promenad, sedan blir det jobb på glassbåten för min del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0