MJ kväll

    2009-07-08 / 00:32:08 Publicerat i M & V - Övriga klipp  
En ganska känslig kväll ikväll då jag, min pojkvän och mamma tittade på CNN:s live sändning av Michael Jacksons begravning. Alla tal var så rörande, speciellt i slutet då hans elva-åriga dotter Paris berättade hur mycket hon älskade sin pappa och att han var den bästa pappan man kune ha, Jacksons alla syskon och MJ:s andra två barn tröstade Paris när hon tog mod till sig och talade. Det var så rörande.. Slutet var också fint men jobbigt att se. En tom svart scen, förutom en strålkastare riktad mot mitten. Där stod en mikrofon. Men Michael saknades, Sorgligt.

Just nu tog precis Dangerous turen slut på fyran, har sett det innan men det är lika speciellt.

För övrigt är mitt sommarjobb på glassbåten i full gång, jobbar från 11-17 imorogn så jag ska nog sova nu så jag är pigg och glad :)

ADJÖ :)
Kommentarer
Postat av: Lollo♥

såg Paris tel... jag störtjöt T_T

2009-07-08 @ 21:08:37
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0