Ankig helg!

    2009-05-10 / 20:44:38 Publicerat i Min vardag - Allmänt  


Jag har känt mig som en anka i helgen, inte gjort så mycket mer än att äta och sova, vandra runt lite promenader, verka gnällig och simma runt (=duscha) För det är väl allt ankor gör, haha? Ja, jag har ju förstås myst med underbara pojkvän Mattias och han har fått ta hand om sjuklingen en hel del. Men ett undantag från soffliggandet i helgen var besöket  i Tivoliparken igår där Anki och Pytte hade konsert! Älskade Anki när jag var iten, så go´. Nu så var de här i Kristianstad och det var trevligt, hur många glada barn som helst :)

    





Byebye, Söndagsparty på femman väntar. Har inte sett det än, vad tycks om det programmet?

:)
Kommentarer
Postat av: Lollo♥

omg, ANKIE OCH PYTE VAR I K-STAD OCH JAG MISSADE?! DDD: Hon var typ min idol n'r jag var mindre, HAHAH.

Hade varit roligt att se :P

2009-05-11 @ 20:32:54
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0