En tung Sarah

    2009-05-05 / 23:02:51 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Min kropp är helt tung efter balett, simning och livräddning och kiropraktik. Därför var det väldigt avkopplande att sitta på ett fik och lyssna på Stran och hennes två kompisar som sjöng och spelade gitarr och lite andra instrument. De spelade superbra musik, precis i min smak och jag blev så lugn och glad :) Nu sitter jag här hemma, fortfarande lika trött i kroppen och ska snart lägga mig på spikmattan. Den får jag inte låna längre, måste lämna tillbaka den till Tess, min mentor. Men jag kan rekomendera den till alla som har ont. Den är hur bra som helst!




Jag har märkt hur otroligt lat jag blir av att bo själv utan mamma, det är ingen som säger till mig att plocka undan kläder från golvet och ingen som säger till mig att damsuga och jag kan berätta att här hemma ser det inte alltid vackert ut på mitt rum. Jag tänker varje dag, nu ska jag ta tag i städandet men det går aldrig. Med detta sagt ska jag byta lakan efter jag legat på min spikmatta, BRAVO!
Det var allt jag hade att säga ikväll, godnatt och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Lollo♥

inte visste jag att du bloggar :o läggs till i läsa-dagligen-bloggar listan



Man blir verkligen helt slut efter livräddning, håller med o_o till och med utan den där praktiken :P



spikmattorna gör ju nästan ännu ondare D: HAHA nej men, när man legat en stund är det faktikst rätt skönt :P



kommer nog med bli som du.. eller tvärt om eftersom jag redan är sådan ^^"



hoppas du har det bra därborta :) vi får ta och träffas snart :D

2009-05-06 @ 18:48:39
URL: http://anystar.blogg.se/
Postat av: Jännii

Hoho, trevligt att du hade kommenterat min blogg ^^

Nu till svar på dina frågor: Jag ska jobba på ett fritids i sommar (och det kändes ju bra att jag inte visste var det låg någonstans, haha!)

Förhoppningsvis så bär det av till Lunds universitet i framtiden, jag har siktat in mig på psykologutbildningen :)

2009-05-07 @ 08:12:48
URL: http://setsurenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0