This is it

    2009-11-05 / 21:47:37 Publicerat i Min Vardag - Skola  
Har inte bloggat på ett tag nu, det har hänt en del sen sist. I lördags såg jag Thriller Live musikalen, det var en jättehäftig upplevelse. Trodde nästan att jag såg Michael på scen där några gånger för det var så otroligt likt! Igår fick jag hoppa in för en annan tjej i ett dansnummer i en föreställning på Lilla Teatern i Lund, smultron. Det gick helt okej, jag improviserade fram en ganska stor del för jag fick black out men det gick okej ändå. Efter det såg jag , elin och daniel "This is it" BÄST! Men jag blev lite depp när jag tänkte på att jag faktsikt hade biljetter till konserten.. Men jag är glad att en del av det sparades på film så att man kan ta del utav det ändå :)

 I förrgår var det även audition till en tjejmässa här i Lund den 14/10. Fick reda på idag att jag kom in!! Så himla roligt! Nu blir det träningar varje dag och sen står vi på scen den 14:e på lunds stadsteater, tummen upp!

 
Kommentarer
Postat av: Frida M08 ;) hihi

Du är begåvad Sarah! Det är dt jag säger ju, du har talang!!! :) <3

2009-11-07 @ 20:28:44
URL: http://fridaarildsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0