Projektdag

    2009-10-19 / 21:14:57 Publicerat i Dans - Koreografi  
Långa, intensiva dagar denna veckan. Idag hade jag utvecklingssamtal, vilket gick bra. Sen var det redovisning för halva ettan och en grupp från tvåan. Jättekul att se, bra jobbat allihopa! Försökte ta några bilder men de blev inte så skarpa. Får nog prova med det andra objektivet imorgon. Hade också tid på scenen för att gå igenom placeringar och ljus och jag känner mig nöjd. Fick bra respons på vårt arbete och det kändes hur skönt som helst. Ser fram emot onsdag. Imorgon väntar en sista träning.

           
Kommentarer
Postat av: Agnes K.

lyckades du inte ta någon bild på mig :(

2009-10-20 @ 23:08:34
URL: http://agneskazandjian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0