Fixat och Klart!

    2009-10-11 / 19:31:21 Publicerat i Fotografi - Fototriss  
Snart kan ni se bilderna på Skånes Dansteaters Hemsida och deras Facebook. Jag har bokstavligen suttit vid datorn i 5 timmar.. OJ :O Men nu är jag äntligen klar med redigering av ljus, beskäring och annat småfix. Nu ska jag gå till Konsum, köpa kuvert och frimärken och skicka iväg bilderna. Jag tycker det är roligt att efterbehandla men det känns som att min dag flygit iväg och snart ska jag sova igen. Satte nyss på mig jeans ju.. Hmm..



Smakprov på en bild från efterfesten igår där Bandet Elle Ska spelade. Grymt coola!



Ikväll blir det kyckling och potatissallad. Lyxig mat till billigt pris, färdiglagad kyckling på Konsum kostar inte mer än 20 kronor och det räcker gott och väl till mig. Måste även plugga till Matteprov och Svenska uppsats om evolution.

Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0