Glöm inte att ställa klockorna!

    2009-10-25 / 14:57:12 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Tobbe trollkarl och Mojje var duktiga på att posera på scenen :)

Jag, mina brorsbarn och mamma blev förvirrade när vi skulle se de två barnidolerna uppträda. När vi kom dit var det ingen annan där och hela parkeringsplatsen var tom. Till slut kom det fram en man till oss som sa: "Är ni här för att titta på Mojje och Tobbe?" Jaa, svarade vi. "Ni är 1,5 timme för tidiga, det är vintertid idag" Vi skrattade hela vägen tillbaka till bilen. Det var ju typiskt.. Så glöm inte att ställa om klockorna kära vänner ;)

De bjöd på en rolig show och jag stod bland barnen och klappade och sjöng med till "Baja Maja" Och "Tjabba, tjena, hallå" . Haha, njaa mest sprang jag runt med min kamera. Kul att prova på och lära känna den nya blixten.



           
Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv: Tack! Ja strumpan låg bra där!

2009-10-25 @ 21:58:22
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Mira - mamsen

Jättehäftigt var det och KUL!!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0