NU KÖR VI

    2009-10-20 / 22:21:19 Publicerat i Dans - Koreografi  
Imorgon gäller det! Vi ska köra gärnet. Daniel, Emma, Ronja, Michelle och jag. Vårt bidrag heter "Två viljor, ett jag" Är grymt nöjd med vad vi har kommit fram till. Alla har jobbat stenhårt och lagt ner tid och energi. Det ska bli kul att se hur publiken reagerar och vilken respons man får. Vill visa folk vad vi kan och vad vi har åstadkommit och jag hoppas det är uppskattat. Ser fram emot morgondagen galet mycket och jag kan inte fatta att tiden går så snabbt!

Idag var sista träningen inför imorgon, allt är fixat nu. Allt från kläder till ljus och rekvisita (spegelram och pengar) Idag var en lugn dag, tittade på andra delen av redovisningarna och fotade en massa. Hade utvecklingssamtal i balett och jazz C och det gick bra :D Blev väldigt glad!

Lite foton från idag:
  
     
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0