Peppa inför ikväll!

    2009-10-31 / 12:54:02 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Michael Jacksons musik på hög volym denna soliga höstförmiddag. Detta kommer bli en toppendag, ett superbra slut på lovet. Vid kvart i fem ca åker vi med full bil till Lund för att hämta biljetter och sedan kör vi vidare till Malmö och Baltiska hallen för Thriller live musikalen!! Underbart :D Längtar väldigt mycket! Snyggingen Christoffer ska självklart med :D Även mitt brorsbarn Christoffer, min bästa Amina, hennes kompis och kära Mamma :) 






Kommentarer
Postat av: terese

Sarah



Att ord från en främling kan värma så mycket.

Det är otroligt jobbigt att det skulle sluta såhär.

En mardröm som man aldrig kommer vakna upp ur..



Min mamma betydde så mycket för mig..

Tack så jätte mycket för att du tog dig tid att läsa, och kommentaren var lite som bomull runt hjärtat just nu . Kramar Terese

2009-10-31 @ 14:31:36
URL: http://teszy.blogg.se/
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

hejsan! =]

har du haft en fin dag idag?

2009-11-02 @ 18:03:26
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0