Photoshoot

    2009-10-18 / 10:51:20 Publicerat i Fotografi - Fototriss  
Photoshoot med Daniel och Kimia som strax ska lansera en ny blogg, DKoutfits. De frågade mig om jag ville fota till deras header och jag ställde mer än gärna upp :) Här är bara en bild av många, har inte hunnit redigera fler, men det kommer. Det var kul, fixade till en lliten "hemmastudio" hos Kimia, flyttade undan allt så att vi endast hade en vit vägg och en soffa fylld med saker som har med bloggen att göra. Skor, kläder, datorer, filmer, musik m.m Julia var även där som hjälp. Snart är deras blogg uppe och då föreslår jag att ni tar er en titt :) 

Kommentarer
Postat av: Sharona

du tar sjukt fina bilder Sarah! :) kommer gärna på onsdag och tittar på er :)

2009-10-18 @ 13:40:24
URL: http://sharonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0