redigering

    2009-10-11 / 17:16:25 Publicerat i Min vardag - Allmänt  

Vaknade väldigt sent idag, men jag behövde sova ut. Sen jag vaknade har jag suttit med min dator och jobbat med bilderna från igår. Ska efter det skriva upp namnen på alla och bränna ut en CD med alla bilder. Sedan skickar jag alla bilder till Sara på Skånes Dansteater. Nu har jag fått prova på mingelfotografering och har många gånger fotograferat kompisar på egen hand, dansbilder och porträtt. Och jag skulle tycka det vore kul att jobba med detta i framtiden. Jaja, vi får se vad som händer, det är mycket jag vill!

 Nu är det en vanlig skolvecka kvar och jag börjar bli nervös för detta betyder att det är koreografitävling nästa onsdag... Det är en del kvar att ordna med kläder och annat så denna veckan är välbehövlig. Träning varje dag efter skolan utom fredag!

Nej, nu måste jag fortsätta fixa med bilderna. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0