THRILLER LIVE

    2009-10-14 / 13:59:56 Publicerat i Min Vardag - Skola  
Snart är det dags! Thriller live kommer till Malmö och Baltiska hallen och jag längtar!





Amina, hennes kompis, jag, CHOFFS, min mamma och mitt brorsbarn (STORT MJ fan) ska se musikalen den 31:a oktober och jag förväntar mig något riktigt bra. Sitter nu och försöker skriva på mitt evolutionsarbete men det går inte speciellt bra. Skriver om hur människan utvecklats till en ny art i framtiden. Känner att jag har svårt att koncentrera mig på de teoretiska ämnena just nu. Mycket tankar kring koreografin och dansen i skolan. Har precis börjat med tåspets och jag missade en del koreografi och övningar förra veckan i alla dansämnen så jag är ganska tankspridd. Känns inte riktigt som jag orkar koncentrera mig på teorin.

Snart är  det iallafall Lov, ska bli härligt! Längtar!

Nu ska jag skriva om evolution. Hejsvejs!
Kommentarer
Postat av: Oliver från summerdrop 07

Jag ska också se musikalen :) Extremt kul ska det bli. Det blir filmen den 28 först :) Sååå synd att vi inte fick uppleva honom på riktigt. RIP MJ än en gång.

2009-10-15 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0