Tummen upp :)

    2009-10-17 / 02:14:46 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Har haft en toppen dag idag. Vi hade utvecklingssamtal på baletten istället för en vanlig lektion och det var riktigt skönt att sitta i soffan och prata med varm choklad och brownies som vår snälla lärare Karin fixat!

Kvällen slutade hur kul som helst. Jag, elin, michelle och Jesper var hemma hos mig och vi fixade oss inför Black Silk som hela skolan skulle se ikväll. Jag såg den för andra gången idag och var lika imponerad, musiken var bra den också! Vi var några stycken som stannade kvar i Malmö efteråt och väl i Lund hamnade Daniel och John hemma hos mig och det var trevligt :)

Musiken, ljus, kläder fixat inför tävlingen nu. Nu ska vi bara träna på söndag så att allt sitter och sedan är vi redo att vara öppningsnumret på koreografitävlingen :P

Bilder från söndagens träning kommer upp på söndag kväll

Sov så gott, nu ska jag och kiwi (daniel) titta på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0