Träning nummer ett

    2009-09-01 / 20:45:22 Publicerat i Dans - Koreografi  
Koreografitävlingen är inte jättesnart, men snart står man där en vecka innan, halvklara eftersom man segat med att komma igång. Så jag börjar redan nu. Har tränat lite för mig själv, lite med daniel, tänkt ut ideér och placeringar, musik. Idag tränade jag, emma, ronja och daniel för första gången och det gick bättre än väntat. Är nöjd med att det gick så bra för att vara första träningen och att vi redan kommit en minut in i musiken. När allt sitter som det ska tror jag att det kommer se bra ut och jag hoppas att koreografin uppskattas. Det är läskigt att ställa upp, förra året var jag dansare och inte koreograf och då hade man lite mindre ansvar så detta känns annorlunda. Min idé låter bra i mitt huvud men sen vet man aldrig hur det stora, hela kommer bli på riktigt. Men man kan inte göra annat än att chansa, gillas det så gillas det och om inte så är det så. Man måste ta lite risker, det handlar ju om utveckling :)

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt :D



Tittade igenom dina bilder och verkligen fantastisk fina! :D Vad roligt med en fotointresserad! :D Verkligen skit fina bilder :D Keep working ! :D

2009-09-02 @ 00:24:40
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0