Äppelpaj och frysta fiskpinnar

    2009-09-13 / 22:20:31 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Just nu trycker jag i mig halvfrysta fiskpinnar för att lätta på hungern. Tur att pastan är god iallfall :) Och tur att jag  ska ha söndagsmys, titta på film och äta gottis alldeles snart. Äppelpajen är på upptining :)

Håller på att titta igenom bilderna som togs idag. Jag sov hos Amina igår (jättetrevligt med film och gott att äta) och idag tog hon lite bilder på mig. Har ju färgat håret nu så jag ville passa på att ta lite nya bilder. Det var ganska längesen jag stod framför kameran. Det blev en del som blev helt okej, men jag lägger inte ut några ännu ;) Efter det åkte jag, Ronja och michelle till Lomma för att fota dansbilder vid vattnet, vilket var jättekul men kallt. Fattar inte att jag vågade doppa mig i det kalla vattnet. Men vi fick en hög med fina bilder. Väntar även med att lägga ut de. Trevlig helg verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0