London Calling

    2010-08-13 / 23:43:14 Publicerat i M & V - Övriga klipp  
Det är så härligt att bara slappa, ikväll har jag uppesittarkväll med blåbärspaj, glass och min "vänner-box". Jag har nog sett alla avsnitt minst två gånger men det spelar ingen roll, jag tröttnar aldrig. Känner på mig att det kommer bli svårt att slita sig loss tvn ikväll. Kollar på ett av de bästa avsnitten nu. Den när Ross ska gifta sig med Emily i London och Rachel kommer på att hon fortfarande har känslor för honom och åker dit. Det slutar med att Ross råkar säga rachels namn under vigseln.. Älskar det avsnittet!

Om ni är sådana vänner-fans som jag så ta en titt på Bloopers, så kul xD



Några andra som ocskå är påväg till London är familjen paulstrup, några av mina bästa och äldsta vänner från Kristianstad. De åker imorgon bitti och jag är avis! London är underbart, har varit där en snabbis och hann med en hel del :) Sightseeing, Besök på slottet, Saturday night fever och Big Ben. Men jag skulle vilja åka dit igen, spendera mer tid där. Det får bli någon gång i framtiden hoppas jag =) Hoppas att de har det roligt där, de har säkert massa att berätta när de kommer hem.
Kommentarer
Postat av: AB PW

det var riktigt härligt i smögen ! :D



jaah lite msyigt är det men inte när den är så nära (x

2010-08-14 @ 10:23:12
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0