Packning

    2010-08-14 / 21:04:15 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Åh vad jag har jobbat idag xD Har fått ovanligt mycket gjort. Imorgon kommer pappa hit och ska hjälpa mig flytta över allt till Lund. En bamseväska full med kläder, 4 par skor, sängkläder, skivor och dvd:er, akrylfärger och dukar, hår och ansiktsprylar och mycket mer. har packat från och till hela dagen. Kändes som igår som sommarlovet började och jag packade upp alla mina väskor hemma i Kristianstad, men snart börjar tredje året och det känns jättebra att komma tillbaka till lägenheten i Lund. Trivs där jättebra!

Min datorskärm gick sönder sist jag skulle flytta över grejer till Lund själv.. har gått och jämrat mig över hur jag ska göra nu när jag verkligen kommer behöva en dator och inte kan se något på den jag har. Det är en stor svart fläck i mitten av skärmen och utifrån den massa sprickor.. Klantigt Sarah, klantigt... Men mamma har en stationär dator som hon inte använder så imorgon flyttar vi även ner den skärmen, tangentborden, mus och ett litet skrivbord. SKÖNT att det löser sig!

Idag fick jag också våra gamla LP skivor sålda som bara stått och dammat i flera år. Behöver verkligen extrapengar nu till Gambia så den 100-lappen jag fick för det var behövligt, även om det låter fjuttigt. Men jag fick välja tre skivor i utbyte mot de jag lämnade också, så det var bra. Jag tog tre av MJ:s plattor, Thriller, Dangerous och Bad. Och jag passade på att behålla en skiva med imperiet och en med enigma. Hittade också en gammal beatles skiva som är cool att ha. Tycker att albumen är jättesnygga så att hänga upp de på väggen skulle nog inte se så dumt ut :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oh var det LP?

GAMBIIAAA!

2010-08-15 @ 01:58:24
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0