Sthlm

    2010-08-16 / 21:38:31 Publicerat i Min Vardag - Vänner och Familj  
Igår kom jag till Stockholm till efterlängtade släkten! Min faster och farbror kom och hämtade mig på stationen vid 22 igårkväll. Var riktigt hungrig, tänkte att jag skulle äta på tåget men bistron var stängd p.ga personalbrist, typiskt! Efter någon timmes läsning och god soppa i magen från min faster (Nästa sak på min lista-Jill Smolinski) somnade jag. Idag var jag uppe vid 9, ovanligt! Åt god frukost och sen åkte vi hem till min kusin Anna och hennes familj i Gustavsberg. Fyndade på second hand - en tröja från wesc som egentligen kostde 900 för 125, en tunika för 60 kr och en skjorta för 75 kr! Toppen. Vi åt god lunch och fotade en massa, sen grillade vi kyckling och marshmallows. Härligt att komma hit, har saknat alla och det är ett bra avslut på lovet. Kommer antagligen vara rätt seg med bloggandet medan jag är här men ska försöka :)

BTW, datorn är fixad! Och jag är jättenervös inför Gambia-resan eftersom vi kanske har produktion under de dagar vi vill ta ledigt. gaaah. Men får hoppas att det löser sig!
Kommentarer
Postat av: Ebba

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 21:19:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0