Vimmelfoto

    2010-08-13 / 19:59:52 Publicerat i Mina fotografier  
I sommar har jag vimmelfotat en del för Kristianstadbladet och det har varit riktigt roligt! Jätteglad att jag fick chansen till det. Världens roligaste jobb där man träffar massa männsikor och får hålla på med något så kul som att fota. I början av sommaren fotade jag studentbalen på bäckaskogsslott i Kristianstad. Det har blivit lite nattklubbsvimmel på Martin & Martin i Åhus, kul uteställe det! Sen var det kristianstadsdagarna och då fotade jag raggaekvällen, lite på tivolirock och några stadsrundor. Bilderna kommer ut på kristianstadbladets hemsida så ta gärna en titt. Här är några foton samlade:



Jag tillsammans med min chef My :)
Kommentarer
Postat av: MecKii

Tack detsamma! :D Hoppas ditt projekt arbete går som det ska! Fantastisk idé!

2010-08-13 @ 20:20:44
URL: http://meckii.blogg.se/
Postat av: AB PW

åh tack vad glad jag blir att du tycker om den ! :D



allt bra?

2010-08-13 @ 22:28:52
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0