Måla, måla liten tavla

    2010-08-13 / 00:37:51 Publicerat i Min Vardag - Skola  
Träffade P ikväll för en lugn kvällsfika. Eller ja.. Tills det började åska och ösregna. Så vi sprang hem och vi slutade upp hemma hos henne med golvet fullt av tavlor, akrylfärger, scrapbooking matrial, lim och pennor. Har viljat måla i flera dagar nu och det slutade med en halvt misslyckad tavla som skulle ges bort till mitt kusinbarn i doppresent. Det var meningen att den skulle bli rosa och gullig med en prins & prinsessa i mitten. Jag lyckades inte jättebra... Den blev istället blåfläckig från min andra målning och det "söta paret" såg mest ut som två ihopkluddade färgfläckar. Men Grattis på dopdagen-kortet blev fint och den blåa målningen blev helt okej. Kul var det iallafall!

Har fått schemat till skolan! känns helt okej faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0