Tankar om Malmö i Stockholm

    2010-08-16 / 23:57:27 Publicerat i M & V - Mina Favoriter  
Malmöfestivalen närmar sig och det är ju bra artister i år! Jag ska försöka se:

Miike Snow
Melissa Horn
Lars Winnerbäck (ETT MÅSTE)
Gaby and the guns
Band of horses
Jessica Lea Mayfield
Oskar Linnros
Teddybears
Johnossi
Salem al fakir
Moto Boy
[Ingenting]

Synd bara att det blir sena kvällar i Malmö under första skolveckan, men det ska nog gå bra :) De fyra sista på listan har jag sett förr, rekommenderar Moto Boy starkt, han uppträdde på kulturhuset i Kristianstad för nåt år sen. Jag och P satt som förstenade och bara lyssnade, jäklar vad fint det var. Väldigt speciell stil, unik kille. Salem var bra på lundakarnevalen men kunde inte se så mycket, det var fullpackat! Johnossi är grymma, men de var bättre på liten, intim, inomhusscen än på en stor utescen. Vet inte vad det beror på men det kändes mer personliga när jag såg de på det sättet. Ingenting var också bra live! Är jäkligt pepp på Lars Winnerbäck, yaay!

 Ses vi där?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0