2300

    2012-04-03 / 15:06:57 Publicerat i Min Vardag - Skola  
Kl ar 23.00 och jag sitter fortfarande pa universitetet och lamnar nu for somn med en halvfardig rapport innan jag ska upp igen om 8 tim och skriva klart (forhoppningsvis). Men jag har inte jobbat hela dagen, lite vila har jag haft med lunch hemma, traffade Bec en stund och akte in for picknick i stan med Ida och Mathilda. Imorgon ar jag egentligen ledig men jag har deadline pa fredag sa jag kommer hanga i datorsalen hela dagen (min laddare till macbooken ar sonder...)

Igar missade jag Hugh Grant, jenni och steffi traffade honom pa ett cafe i sydney och jag ville sa garna folja med till sydney. men nej, uni ar viktigt. Pa torsdag ar det lov, spenderas med plugg. skulle varit trevligt att fira pask hemma. Det blir inte nagot firande i ar vad jag vet. Men jag hade iallafall en valdigt bra fodelsedag!

Kommentarer
Postat av: Mira Granholm

Hugh Grant - vauuuuuuuuuuuu - var var jag någonstans då? Inte på rätt plats - verkar som ........

2012-04-07 @ 10:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0