Real

    2012-02-22 / 14:13:47 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Denna veckan har vi fått lite välkomstpresenter från skolan. Tshirten där det står real (university of the real world) och armbandet med olika färger för varje fakultet bland annat. På armbandet står det "Kreativitet kräver mod". Jag undrar om denna tshirt kommer bli som LDMG:s mjukiskläder, de var så coola den första veckan i ettan och efter det låg de bara där i garderoben. Jag funderar på att gå med i någon klubb här på universitetet. Ska ta en titt imorgon på vad man kan engagera sig i, finns allt möjligt mellan himmel och jord. Quidditch klubb, piratklubb, religiösa klubbar, kultur, hjälporganisationer, gayklubb, dricka kaffe, hitta på saker och äta middag klubb, sportklubb, festklubb. Ja alternativ finns ju!
Till något annat. Min hyresvärd är väldigt snäll, han har tagit hit en fläkt och stol och förlängningssladd. Och han satte upp lite tavlor i rummet, vill nog inte dela med mig av motiven på tavlorna dock... Låt oss säga att de var barnförbjudna. Men bilderna är nu utbytta mot mig och Daniel på balen och mig och P. Kändes lite mer hemtrevligt så vis.
Kommentarer
Postat av: Mira Granholm

Det är säkert hemtrevligare med egna bilder.

Coooooool T-shirt.

Kramizzzzzzzzz mumman

2012-02-23 @ 11:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0