update

    2012-02-27 / 12:18:25 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Tvättat, handlat och städat är vad jag har gjort idag. Sa även hejdå till Jonna kl 05 i morse, förhoppningsvis kommer hon tillbaka snart :) Nu ska jag försöka förbereda mig så gott det går inför imorgon och min första riktiga skoldag. Har en klass mellan 08-09 och sedan en 16-17 på ett annat campus. Lite nervöst men bra nervös, nyfiken och spänd på det här nu! Det var bra att vi hade orientation week så man fick koll på lite iallafall. De kommande veckorna blir det väldigt mycket nytt men folket är så hjälpsamma så jag är inte orolig. I helgen kommer finaste Karolina hit till mig, galet att jag på 2 veckor i Australien har träffat lite folk hemifrån!
Jag sökte jobb som kitchen hand på performing arts centre men fick det inte tyvärr, nu har jag sökt på skolans egna kreativa avdelning för utställningar och uppvisningar, events. Hoppas på det. Men kommer lämna in mitt CV överallt denna veckan- snabbmatställen, mataffärer, restauranger, cafén. Hoppas på att jag får ett jobb snarast.
Bild från helgen, 3 av mina huskompisar, Jennie, Ben och Mammat + Jonna och Stefanie på besök
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0