osammanhängande inlägg, vassego

    2012-01-25 / 16:53:22 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Jag har sovit alldeles för länge och ordnat med alldeles för lite. Sitter med min "morgon"kaffe nu... Men har fått sova ut riktigt ordentligt! :)
Ikväll ska jag träffa Barbackas danskompani och se föreställningen "Faith" med Unga Fuse tillsammans med dem. Kommer bli riktigt kul och även en bra stund att säga hejdå till hela gruppen. Det här med att säga hejdå är inte riktigt min grej. Eller vem tycker om det egentligen, men jag säger "Vi ses igen" :)
Om det är någon som läser detta som är grym på bloggdesigner eller känner någon som är det så hör av er. Vet inte vad som är problemet med min design men på något sätt har den försvunnit spårlöst. Vill gärna få ihop den igen ;)
Våga vara rädd
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0