Byron Baby

    2012-03-16 / 06:31:10 Publicerat i Min vardag - Allmänt  
Har varit lite segt här men här kommer en uppdatering. Skolan går bra, fast är lite orolig över en marketing brief som ska skrivas, 1000 ord om Turkiet. Det blir svårt att få ihop allt som de vill och jag har inte riktigt fattat hur jag ska skriva rapporten. Men det ska funka!! Lämnade in mina 2 första uppgifter i veckan och klarade de. Jag har blivit inbjuden av skolan på celebration morning tea för de som fått stipendium med rektorn. Och de ville även att jag skulle vara med på en träff med studenter från Singapore som är på studieresa här, för att berätta om mina tankar kring att plugga utomlands (plus gratis bbq och scones hehe) En dålig nyhet är att vi kanske blir vräkta, vilket oroar oss en del här. Vår hyresvärd har tydligen inte betalat för huset och om han inte gör det tar banken huset och vi får inte bo kvar... Men till något roligare. Om en timme är vi påväg till Byron Bay för en helg där. Ben har ett fotoarbete i 1800 tals stil, jag ska fotas i regnskogen. Blir kul! Har hört så mycket bra om Byron, att det är vackert, laid back och härliga människor.
Inte en allt för seriös bild.. haha.
Vackra Brisbane
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0