Vecka 2

    2012-03-08 / 11:46:50 Publicerat i Dans - Koreografi  
Vecka 2 i skolan nu, på föreläsningen idag skulle vi lista upp hur vi skulle anordna en KICK-ASS BBQ. Kommentar från en elev under genomgången: Lady gaga i sin köttklänning... haha. Intressant föreläsning, vi gick in djupare på vad det innebär att vara producent och vi fick öva på networking. Vår första uppsats blir att jämföra 2 producenters arbeten inom olika områden. För mig blir det nog dans och film/tv. Klassen i marknadsföring... ojoj så svårt det är. Engelskan som används i vardagen känns bättre och bättre men "business snacket"... herregud så svårt med alla termer och det gårfyrdubbelt så snabbt med info här, men det ska gå! hoppas jag :)
Idag var första gången jag åkte ut till kusten, så underbart, som jag har längtat. Bada och sola, äta glass och annat somrigt. Härligt och jag trivs. Lycklig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0